Flytning til privat og erhverv
Vi har hos Holte flytte- & vognmandsforretning mere end 125 års erfaring inden for flytning og transport. Nu har vi valgt også at levere vores service til Farum. Vores ekspertise og erfaring sikrer en sikker og effektiv flytning af dine møbler og ejendele. Hos os er en aftale en aftale, og vi lægger stor vægt på at overholde vores aftaler og levere en optimal service til vores kunder.
Flytteforsikring
Alle flytninger med Holte Flytte- og vognmandsforretning bliver udført under Dansk Møbeltransport Forenings betingelser, hvilket automatisk forsikrer dine værdier og ejendele under den del af flytningen som vores flyttefirma Holte Flytte- og vognmandsforretning udfører.
Nogle spørgsmål?
Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 2 hverdage.
Over 125 års erfaring
Holte Flytte- og Vognmandsforretning ApS blev grundlagt i 1897, og er et af Danmarks ældste flyttefirmaer.
En aftale er en aftale
En flytning er ofte meget personlig, hvor alt skal gå op i en højere enhed.
Derfor er en aftale en aftale, når du bestiller flytning hos os.
Sikker flytning
Når du flytter med os er du naturligvis dækket af en flytteforsikring, hvis uheldet skulle være ude.
Dine behov i fokus
Vi er særligt opmærksom på dine særlige behov og ønsker, da det er vigtigt for os, at du føler at du kan overlade din flytning trygt til os.
Kompetente medarbejdere
Vores flytteservice i Farum inkluderer nedpakning og transport af dine ejendele. Vi sørger også for, at alt dit flyttegods er forsvarligt pakket og beskyttet under transporten. Hos os er sikkerheden i højsædet, og vi går aldrig på kompromis med vores kunders tryghed og tilfredshed. Vi har desuden mulighed for at tilbyde midlertidig eller langtidslagering af dine møbler og ejendele, i vores sikre og overvågede lagerfaciliteter.
Vores dygtige og erfarne flyttefirma medarbejdere står altid klar til at assistere og rådgive dig i forbindelse med din flytning eller opbevaring af møbler. Vi har et bredt netværk af samarbejdspartnere inden for flytning og transport, så vi kan tilbyde vores kunder en kompleks og alsidig service. Vores fokus ligger på kvalitet og kundetilfredshed. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på din flytning eller opbevaring af møbler.
Hvor lang tid tager det for os at flytte dine ting?
Det er svært at give et præcist svar på, hvor lang tid det vil tage at flytte dine ting, da det afhænger af flere faktorer, såsom mængden af ting, afstanden mellem de to steder, og om der er særlige krav eller udfordringer i forhold til flytningen.
Generelt set vil vi som professionelt flyttefirma sørge for at planlægge og organisere flytningen på en effektiv måde, således at det tager så kort tid som muligt, men samtidig med at der bliver taget hensyn til dine møbler og ejendele og at de bliver behandlet forsvarligt og omhyggeligt.
For at få en mere præcis idé om hvor lang tid det vil tage at flytte dine ting, vil vi anbefale, at du kontakter os og beder om en opgørelse og et estimat på både flytte- og transporttiden. Vi tilbyder privat og erhvervflytning, samt møbelopbevaring, hvis du har behov for det.
Spar tid og kræfter med os som flyttefirma Farum
Når du skal flytte, kan det være en stor udfordring at pakke og transportere alle dine ting. Det kræver både tid, kræfter og planlægning. Derfor kan det være en fordel at vælge os, da vi kan gøre hele processen nemmere og mere effektiv for dig.
Vi har mere end 125 års erfaring som flyttefirma med flytning og opbevaring af møbler og ejendele i Farum og omegn. Hos os får du en skræddersyet service, der tager højde for dine specifikke krav og ønsker. Vi lægger stor vægt på kvalitet, sikkerhed og tilfredshed, og vores dygtige medarbejdere står altid klar til at assistere og rådgive dig i forbindelse med din flytning eller opbevaring af møbler. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på din flytning eller opbevaring af møbler.
Efter privatflytning
- Kasser bedes sammenslået.
- Vær opmærksom på at kasserne bliver foldet rigtigt ud - Der er skrevet på kassen: ”Toppen af kassen” Der er en grøn streg! Den skal være i toppen af kassen når den er foldet rigtig ud – Der er ligeledes pile der peger op.
- Kasser kan beholdes i 14 dage, eller efter aftale.
Ring for afhentning af kasser 45 42 00 40.
I forbindelse med din flytning tilbyder vi bl.a.:
Nedpakning og afmontering mm.
Professionelle hjælpemidler
Affaldscontainere
Møbelelhejs 21 meter
Pakkeanvisninger
Salg af flyttematerialer